Skip to content

Sherina – Simphoni Hitam

3 Oktober 2009

Malam sunyi ku impikan mu
Ku lukiskan kita bersama
Namun selalu aku bertanya
Adakah aku di mimpimu

Di hatiku terukir nama mu
Cinta rindu beradu satu
namun selalu aku bertanya
Adakah aku di hatimu

Telah ku nyanyikan alunan-alunan sendu ku
Telahku bisikkan cerita-cerita gelapku
Telah ku abaikan mimpi-mimpi dan ambisiku
Tapi mengapa ku takkan bisa sentuh hatimu

Bila saja kau disisiku
Kan ku beri kau segalanya
Namun tak henti ku bertanya
Adakah aku di hidupmu

Telah ku nyanyikan alunan-alunan sendu ku
Telahku bisikkan cerita-cerita gelapku
Telah ku abaikan mimpi-mimpi dan ambisiku
Tapi mengapa ku takkan bisa sentuh hatimu

Tak bisakah kau sedikit saja dengar aku
Dengar simphoniku
Simponi hanya untuk mu

Telah ku nyanyikan alunan-alunan sendu ku
Telahku bisikkan cerita-cerita gelapku
Telah ku abaikan mimpi-mimpi dan ambisiku
Tapi mengapa ku takkan bisa sentuh hatimu

Sherina Munaf – Gemini (2009) – Simphoni Hitam

Komentar ditutup.

